Sidor

tisdag 25 juni 2013

En semestertisdag

Idag har varit en ganska lugn dag. Fredrik var uppe med tuppen och drog till gymmet på morgonen och därefter spenderade han 4-5 timmar med målarpenseln. Huset ska målas och det tar en eeeevigheeeet!!! Vi andra mötte upp Frida och barnen på en lekplats.



Tilda träffade två klasskompisar på lekan och de höll sig undan. 


På eftermiddagen åkte jag och Theo på en liten shoppingtur och köpte en hel låda jordgubbar. Mums!! Blev en hel del till frysen och sen ska vi äta och göra kräm. Barnen älskar jordgubbs- och rabarberkrämen jag gjorde förra året. :-)



Vi köpte även en torkvinda så nu ska jag äntligen kunna torka tvätten snabbare ute.

Nu på kvällen har jag varit och tränat. Har inte tränat på nästan en månad snart (vi var ju iväg en vecka och sen har jag varit förkyld i två veckor) och ni kan ju gissa hur jobbigt det var!!! Pust! Men skönt att vara igång igen. :-) De där semesterkilona sitter som berget och det är väl OK, men det får inte bli fler!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar