Sidor

onsdag 8 maj 2013

Mormormys och surfplatta

Idag är skolan och fritids stängd så Tilda är hemma hos mormor och myser. Jag fick dessa fina bilderna skickade till mig.



Tilda är en riktig pysseltjej så en dag hos mormor och hennes pärlor är högst uppskattad! Jättefina! Undrar om de passar mig också? ;-)

Idag på jobbet fick jag en trevlig liten pryl att jobba med. Vad kan det vara?


Wohooo, en surfplatta med Windows 8! Vi ska börja utveckla program för Windows 8 och främst för surfplatta och då måste jag ha någonting att testa mina fina program/appar på!

Snart dags att åka och hämta upp alla barn och hem och fixa inför kvällen. Goa vännerna kommer ju på besök!

1 kommentar:

  1. Ja, en riktig pysseldag har vi haft Tilda och jag. Ett armband med döskalle till "pojkvännen" hann vi också göra :)
    Synd att man inte testar armband på surfplatta ;)

    SvaraRadera