Sidor

onsdag 17 april 2013

På resande fot

Idag har jag varit på resande fot. Det är inte ofta jag besöker kunder men nu hade de specifikt frågat efter mig så då får man ju ställa upp. Detta har varit min vy en stor del av dagen.



Eftersom jag inte dricker kaffe så var det nödvändigt med lite Pepsi på hemvägen


Direkt när jag kommit hem blev det matlagning och lite extra smaskigt idag när det blev Kyckling i jordnötssås. Mums! Jag åt min mat med brysselkål och resten av familjen åt ris.


Alice åt med god aptit, de stora barnen inte med lika god aptit...




Efter maten blev det projekt sanera köksgolvet. Varför hamnar alltid hälften av riset på golvet?


2 kommentarer:

  1. Tycker Alice om att äta ärtor en och en i taget? Härliga bilder! Men du, ta bild när man kör - är det så bra egentligen? Kram fr Pappa

    SvaraRadera
  2. Alice äter helst med händerna och ärtor är gott! Tilda skalar sina ärtor först. :-)
    Äh, det var ju nästan tomt på bilar, haha!

    SvaraRadera