Sidor

fredag 26 april 2013

Ensamtid

När Fredrik kom hem från jobbet drog jag iväg själv en stund. Känns nödvändigt för mig att göra det då och då, andas lite. Idag blev det bara en tur till Eurostop för att gå på apoteket och Willys men slank in en snabbis på H&M också.

Jag är på jakt efter ett par vita byxor till sommaren. Helst skulle jag vilja ha en par lite slappare chinos, men jeans skulle också funka. Men vart hittar man ett par vita byxor som inte är genomskinliga bak och som sitter snyggt? Vitt på benen är inte direkt smickrande... Provade ett par byxor men nej, inte perfekta. Får nog bli chinos ändå.


Däremot hittade jag en jättefin klänning som jag är sugen på att köpa. Spets är grejen nu till sommaren och det gillas!!


Denna fanns i svart, creme och en duvblå för 149 kr. Gillade den svarta bäst.

1 kommentar: